Kleding Managementsysteem (KMS)

Per 1 januari 2023 stappen wij over op een nieuw online bestelsysteem, een Kleding Managementsysteem (KMS). Dit systeem is speciaal ontwikkeld voor het eenvoudig, snel en foutloos bestellen van bedrijfskleding en werkschoenen.

Door het gebruik van KMS kunnen onze klanten bestellingen eenvoudig plaatsen en volgen en is er een compleet overzicht met alle management informatie. Denk hierbij aan bestelgeschiedenis, voorraadbeheer en budgetten per drager, afdeling en vestiging. Op deze manier is er meer grip op en inzicht in de (complexe) administratie rondom het bestelproces van bedrijfskleding en werkschoenen.

Een KMS-klant heeft een eigen portaal/webshop waar de bestellingen geplaatst kunnen worden en alle management informatie inzichtelijk is. Dit account wordt met een persoonlijke inlog afgeschermd.

Het account wordt door ons volledig ingericht. Dit houdt in dat alle dragers, hun maten en de juiste kledingpakketten incl. bewerkingen (opdrukken, borduringen en vermakingen) per vestiging, afdeling en drager in het systeem worden opgenomen. Tevens is er een mogelijkheid om eigen voorraad in KMS bij te houden. Daarbij kan ervoor worden gekozen om de bestellingen bij een (eind)verantwoordelijke te houden of deels uit handen te geven door de dragers zelf hun kleding te laten bestellen. Ook deze dragers zullen dan een eigen account krijgen om hun bestellingen te kunnen plaatsen en volgen.

Het bestelsysteem is helemaal geautomatiseerd en komen er geen losse e-mails meer aan te pas. De bestellingen worden indien gewenst op naam uitgeleverd op de gewenste locatie, dat kan op de vestiging zijn of bijvoorbeeld het woonadres van de drager.

KMS-klant worden is geheel kosteloos.

Klantenportaal

Een KMS-klant krijgt een eigen portaal waar de bedrijfskleding en werkschoenen besteld kunnen worden. Dit kan per vestiging, afdeling en zelfs op naam van de drager. Neem een kijkje in de brochure voor meer informatie over het Klantenportaal.

Voordelen KMS

We hebben de voordelen van het KMS op een rijtje gezet:

  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Voorraadbeheer van kleding, schoenen en emblemen
  • Inzicht in lopende bestellingen en bestelgeschiedenis
  • Inzicht in alle dragers, kleding en maten per drager
  • Inzicht in budgetten per werknemer, afdeling en vestiging per jaar
  • Foutloos bestellen
  • Kosteloos
  • Management informatie per werknemer, afdeling en vestiging
  • Verzending naar meerdere locaties mogelijk
  • Bewerkingen (opdrukken, borduringen en vermakingen) ingesteld

Interesse of KMS-klant worden?

Wil je graag meer weten over KMS of wil je KMS-klant worden? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier of bel 035 – 602 67 99. Wij helpen je graag verder!

 

Bericht verzenden